četvrtak, 6. siječnja 2011.

prognoza bez broja

Zaglibio nakon cibone (za plakat stvarno) pa jedva stigao nešto odigrat prije zatvaranja lutrije, sad ću još nešto u ss-u, sve su bili niži ulozi od standardnog. Neću ništa stavljat sad ove odigrane kombinacije nego evo nedjeljna odokativna prognoza koju čitam sa papira i iza većine još uvijek stojim pa da vidim kako će proći ta brzinska prognoza od nedjelje, listići su napravljeni od nekih od ovih parova.

tor.........nisam igrao, ne želim imat posla s njom
chi (nj+xxx)......realno bullsi su bolji i trebali bi dobiti, ali imam neki crvić sumnje koji kaže da su imali sad nekih lakših utakmica i da će se malo opustiti i izgubiti jednu-navijač u meni je naravno igrao na bullse
orl..........nisam igrao na ovih 1,15
phila......nisam ipak odigrao
sas.......smatrao sam da neće staviti hendikepe, ali kad su stavili onda mislim da onaj veći mora proći (HL) - iako brine umor od sinoć
minny (cha+xxx)........opcija iz zagrade mi više ne dolazi u obzir kad znam za sve izostanke
gsw+xxx....nisam igrao
hou/por.....to je ostavljeno da danas odlučim jer su igrali i jednu u nedjelju koju sam čini mi se igrao na portland, danas odigrano na jednom port+12,5
atl+xxx.......i danas stoji s obzirom na izostanak milsapa
pho+xxx........nisam igrao, čini mi se 10,5 u SS-u, phoenix mi je jedna od ekipa koje baš i ne volim na listiću jer ih ne mogu baš dobro pročitat, sve je moguće, lakersi bi to mogli dobiti
denver.....ovo još uvijek vjerujem da je realan ishod, čak mi se čini da je kvota narasla u odnosu na jutros

svi hendikepi su oni veći